به روزترین تکنولوژی های دنیا

با استفاده از آخرین تکنیک های تکنولوژی، پا به پای دنیای اطراف خود حرکت کنید.

به روزترین تکنولوژی های دنیا

با استفاده از آخرین تکنیک های تکنولوژی، پا به پای دنیای اطراف خود حرکت کنید.

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

آیا به خرید یک گاوصندوق فکر می کنید؟ سپس به طور کامل و ببینید که به مقاله درست رسیده اید! ما این مقاله را برای هر مشتری فهیم و بسیاری از نیازهای آنها نوشته ایم. برای درآمد کسب و کار خود یک گاوصندوق می خواهید؟ ما تو را گرفتیم! جواهرات و اشیای قیمتی خانگی؟ جلوترش رو نگاه نکن! ما حتی گاوصندوق هایی را حمل می کنیم که در سنگاپور از آنها تغییر پول استفاده می شود. پس بنشینید و اجازه دهید به شما بگویم هنگام خرید یک جعبه گاوصندوق چه نکاتی را در نظر بگیرید.

مطالب نیازمند حفاظت

اکنون قبل از انتخاب گاوصندوق باید این سوال را بپرسیم که چه اقلامی به محافظت نیاز دارید؟ توجه به این نکته مهم است که انواع مختلفی از گاوصندوق ها وجود دارد، مانند گاوصندوق های آتش نشانی که مقاوم در برابر آتش هستند و برای محافظت از محتویات خود در برابر سوختن در گرما مناسب تر هستند. ایده آل برای مشاغل یا خانه ها زیرا آتش سوزی یکی از شایع ترین حوادث در سنگاپور است. من می توانم ساعت ها ادامه دهم، اما شما می توانید خود را در "فروشگاه (نوع)" ما جستجو کنید تا گاوصندوق مورد نیاز خود را پیدا کنید.

هزینه های ایمن

البته هزینه یک فاکتور بسیار مهم هنگام خرید هر چیزی است، اما این را از شما بپرسم! اگر یک گاوصندوق خوب و محکم از تصادف یا شکستگی جلوگیری شود چقدر پس انداز می کنید؟ احتمالاً مقدار قابل توجهی است، و شما خوشحال خواهید شد که بشنوید که ما چندین مدل گاوصندوق با قیمت کمتر از 300 دلار داریم و ضد حریق برای بوت شدن هستند. همچنین اگر در بازار به دنبال چیزی برای اشیای قیمتی کوچک هستید، مدل هایی برای آن نیز داریم و کمتر از 100 دلار هستند، اما نسوز نیستند. همانطور که احتمالاً می توانید بگویید که قیمت گاوصندوق بسته به کاربرد آنها در نوسان است، امیدوارم گاوصندوق مناسب برای خود یا کسب و کار خود پیدا کنید.

گاوصندوق خود را کجا قرار دهیم؟

مکان‌های زیادی برای قرار دادن گاوصندوق وجود دارد، ما متوجه شده‌ایم که برای خانواده‌ها قرار دادن گاوصندوق در داخل اتاق خواب اصلی بهینه‌ترین و محبوب‌ترین انتخاب در بین سنگاپوری‌ها و اغلب در داخل یک اتاق خواب است. برای مشاغل، ما دریافتیم که قرار دادن آن در یک اتاق امن معمولاً اتاق رئیس یا هر کسی که مسئول امور مالی است. ما می گوییم اصلی ترین چیزهایی که باید برای قرار دادن به آن توجه کنید این است که دورتر از ورودی خود و دور از دید شما باشد!

انواع مکانیسم های قفل

انواع مختلفی از مکانیسم های قفل وجود دارد، بنابراین در نوشته های بعدی بعدی، گاوصندوق های خود را لیست خواهیم کرد. چیزهایی که باید به آن توجه کنید، مواردی است که شما با آن راحت هستید و همچنین سطح امنیتی متناسب با منطقه ای است که گاوصندوق را در آن قرار می دهید.

مکانیسم شماره گیری و کلید ترکیبی

با این حال، در مجموع 1 میلیون امکان ترکیبی مختلف برای شکستن کد وجود دارد. نکته ای که باید توجه داشته باشید، کدهای ترکیبی برای هر گاوصندوق (حتی از همان دسته یا همان مدل) ثابت و منحصر به فرد هستند! بنابراین نمی توانید آنها را تغییر دهید. این ترکیبی از شماره گیری و کلید است، قبل از اینکه گاوصندوق باز شود، هم قفل کلید و هم کلید باید باز شود. بدون هیچکدام، گاوصندوق نمی‌تواند باز شود و امنیت آن را بیشتر می‌کند، زیرا مزاحمان با این امنیت مضاعف منع می‌شوند.

مکانیزم الکترونیکی

رمزهای عبور مکانیزم الکترونیکی را می توان به اعداد مورد علاقه شما (4 تا 16 رقم) برنامه ریزی کرد، و باتری های 4AA از بیرون تغییر می کنند که در صورت ضعیف بودن باتری، راحتی را ارائه می دهد. هنگامی که 5 رمز عبور اشتباه وارد شود، گاوصندوق به مدت 5 دقیقه منجمد می شود، همچنین می توان هشدار داخلی را فعال کرد که در صورت لرزش یا کج شدن بیش از 45 درجه گاوصندوق به صدا درآید. در صورت نیاز، یک نمایش LED روی پانل الکترونیکی و صدا را می توان فعال یا غیرفعال کرد. و آخرین اما نه کم اهمیت ترین حالت احراز هویت دوگانه را می توان فعال کرد تا از 2 کد مختلف که توسط 2 کاربر مختلف نگهداری می شود برای باز کردن گاوصندوق (ایده آل برای شراکت تجاری) استفاده شود.

مکانیسم دو کلید

مکانیسم‌های دو کلید دو قفل کلیدی هستند که برای باز کردن گاوصندوق باید قفل آن را باز کنید، اگر می‌خواهید فقط از یک کلید استفاده کنید، ممکن است بخواهید فقط از یک کلید برای قفل کردن/باز کردن قفل گاوصندوق استفاده کنید و قفل کلید سمت راست را باز بگذارید. احساس می کنید 2 کلید برای پیگیری زیاد است.

مکانیسم اثر انگشت

مکانیسم اثر انگشت قادر است حداکثر 128 اثر انگشت را ثبت کند، با رمز عبوری که می تواند به اعداد دلخواه شما بین 4 تا 16 رقم برنامه ریزی شود، باتری های 4AA از بیرون تغییر می کنند که در صورت ضعیف بودن باتری راحتی را ارائه می دهد و ایمن هنگامی که 5 رمز عبور اشتباه وجود دارد یا زمانی که اثر انگشت وارد می شود، به مدت 5 دقیقه ثابت می شود. زنگ هشدار داخلی را می توان فعال یا غیرفعال کرد تا زمانی که گاوصندوق در بیش از 45 درجه لرزش یا کج شود، و نمایش LED در پانل الکترونیکی و صدا می تواند به صدا درآید. فعال یا غیرفعال شود آخرین اما نه کم‌اهمیت، حالت احراز هویت دوگانه را می‌توان برای استفاده از 2 کد مختلف که توسط 2 کاربر مختلف برای باز کردن گاوصندوق نگهداری می‌شوند فعال کرد (ایده‌آل برای شراکت تجاری).

  • technologybartar hasani